Nejčastější rizika a chyby

Tato stránka je kapitolou šablony Účast firmy na veletrhu.

Rizika:

  • počasí v rámci venkovního výstavního prostoru
  • Malý počet návštěvníků, případně nerelevantní návštěvníci
  • Lukrativní místa veletržních stánků obsazená vystavovateli, kteří byli rychlejší
  • Odcizení věcí z veletržního stánku (ať už během dne nebo přes noc)
  • Místo, které jsme pro stánek vybrali (nebo dostali) není dost frekventované

Chyby:

  • Nesprávný výběr veletrhu s ohledem na zvolené cíle projektu /cílovou skupinu produktů nebo služeb
  • Neatraktivní forma prezentace
  • Oslovení účastníků a forma komunikace jsou v hrubém nesouladu s komunikační strategií firmy
  • Podcenění faktu, že volba prestižního umístění na veletrhu s sebou nese tlak na vyšší náklady nejen při rezervaci místa, ale i při samotné realizaci expozice
  • Chybějící materiál na veletržním stánku (propagační materiály, věci pro úklid,..)
  • Chybějící vybavení stánku
  • Veletržní stánek se nestihne postavit včas
  • Personál stánku nemá jasně určeny zodpovědnosti
  • Personál stánku je unavený, což má za následek zhoršené jednání s cílovou skupinou
  • Nedostatečně proškolený personál stánku (podcenění přítomnosti firemních odborníků)
  • Chybějící dohled pracovníka pro nedostatečně motivovaný personál (hostesky)
  • Dodavatelé nestihnou dodat nasmlouvané dodávky
  • Zákazníci, dodavatelé, prodejci a novináři nejsou upozorněni o konání veletrhu
  • Nasbírané kontakty z veletrhu nejsou adekvátně zpracovány a nikdo s nimi dále nepracuje

Pokračovat dál: Příklad rozpočtu a finance projektu
Zpět na obsah šablonyÚčast firmy na veletrhu

Vylepšete komentářem tento obsah.